לייעוץ והזמנות חייגו
לכבוד שנת 2023 התחדשנו באתר חדש ומעוצב! קבוצת העתקות מברכת את קהל לקוחותיה בשנה אזרחית טובה

דפוס דיגיטלי והדפסת פוסטרים

מיתוג הוא חלק חשוב ומשמעותי בהתנהלותו של כל עסק. התחרות הקיימת היום בין עסקים באותו ענף והרוויה שישנה בשוק מצריכה כל בעל עסק לחשוב מחוץ לקופסה ובעיקר ליזום פעולות לשיווק שיתאימו לתקציב שלו ויקדמו אותו. הדפסת פוסטרים והפצתם היא דרך מצוינת למיתוג העסק, הפצת הידיעה על עצם קיומו כאשר מדובר בעסק קטן ולא מוכר והבלטת היתרונות על פני המתחרים. כמובן שעצם ההדפסה אינה מספיקה. חשוב שזו תהיה הדפסה איכותית מאוד במדפסת ייחודית המתאימה להדפסה ללא הגבלת אורך.

פוסטר כאמצעי שיווקי ממדרגה ראשונה

אמנם חלק לא קטן מהעולם השיווקי והעולם בכלל מתנהל באופן מקוון, אך עדיין לא הכל וירטואלי. עדיין אנו מסתובבים ברחוב ומושפעים מגירויים שאנו רואים וקולטים, לעיתים קרובות בהיסח הדעת. פוסטר התלוי במקום אסטרטגי על לוחות מודעות או בשלטי חוצות בעיר, ואפילו ליד העסק או באזורי מגורים נטו יכול לעשות את ההבדל בין עסק רדום לעסק הממצה את הפוטנציאל שלו. לעומת שלטי ענק הנראים באיילון, פוסטרים אינם בהכרח בגדלים עצומים אלה. ניתן להדפיסם בכל גודל ובתקציב המתאים לעסק. ניתן בהחלט להפיק הרבה מאוד גם בתקציב נמוך יחסית כשמדובר על פוסטרים. פניה לחברת העתקות המומחית בתחום ומצוידת בציוד החדיש ביותר תהפוך את המהלך הפרסומי בו נקטתם ליעיל במיוחד. כמובן שפוסטר לא צריך להיות אמצעי יחיד אלא אפיק אחד ומומלץ לפעול גם במישור הוירטואלי.

שירותי תוויין ( הדפסות פלוטר) בשחור לבן ובצבע

הדפסת פלוטים עם למינציה באיכות מעולה ובכל גודל

הדפסת פוסטרים נעשית במדפסות מיוחדות הנקראות מדפסות פלוטרים אשר בהן ניתן להדפיס פוסטר או כל מסמך אחד בגודל לא סטנדרטי. מדפסות פלוטרים מדפיסים בהזרקת דיו מדויקת או ע"י ראשי לייזר מיוחדים אשר משוטטים על הדף בחופשיות יחסית כך שההדפסה יוצאת ברזולוציה גבוהה ובדיוק מירבי. גם הצבעים איכותיים, בוהקים וחזקים. ההדפסה ללא הגבלת אורך מתאפשרת באמצעות השימוש בגליל נייר ענק ולא יחידות דפים בגודל מסוים כמו 3A או 4A. את הפוסטרים ניתן למסגר או לעטוף באמצעות למינציה כך שההגנה עליהם היא מירבית והפוסטר יחזיק לאורך זמן. הפוסטרים יכולים להיות קבועים או כאשר מדובר על פרסום העסק עצמו או שירותיו הקבועים וגם מתאימים לטווח קצר כאשר מדובר על פרסום מבצע ספציפי, אירוע השקה או אירוע אחר חד פעמי. כאמור, סכומי הדפסת פוסטרים אינם גבוהים יחסית לערוצי פרסום אחרים כך שמשתלם לפרסם באמצעותם גם אירועים קצרי טווח.

הדפסה דיגיטלית - מהמחשב שלכם למדפסת שלנו

מעבר לפוסטרים, ישנם מסמכים מודפסים נוספים המלווים את העסק באופן שוטף. הדפסה דיגיטלית בשירות אונליין היא דרך מעולה לדאוג לאספקה שוטפת של אותם מסמכים, בין אם אלה חשבוניות מעוצבות, פנקסים, כרטיסי ביקור ועוד. את כל אלה ניתן לבצע גם באמצעות הדפסה דיגיטלית באופן מקוון מהמחשב שלכם (או של המעצב הגרפי) הישר אלינו. כך, ללא מאמץ וללא יציאה מהבית או מהמשרד אתם מזמינים את המסמך הדרוש לכם ובכמות הנדרשת, כאשר גם הדפסות בכמות גדולה אינן באות על חשבון איכות ורזולוציה גבוהות. כל עיצוב שתרצו לכרטיס הביקור, למחברות ממותגות, פנקסים ממותגים ועוד- אנו כאן לרשותכם.

הדפסה תוכניות בניה
קבוצת העתקות בע"מ
הדפסת תוכניות בניה

הדפסת פוסטרים - רק עם מקצוענים

בין אם מדובר על פוסטרים, מסמכים אחרים להם אתם זקוקים באופן שוטף וגם אם מדובר על הדפסות ייחודיות כמו הדפסות של תכניות בניה, שרטוטים או מסמכים בגודל לא סטנדרטי, אנו בקבוצת העתקות נספק לכם את השירות הנדרש קבוצת העתקות היא רשת מכוני ההעתקות הגדולה בארץ הפרוסה בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ. אנו עובדים עם גופים בארץ ובחו"ל בסדרי גודל שונים, ממשרדים ממשלתיים דרך חברות גדולות בתחומי הבניה, ההנדסה, האדריכלות והפרסום ועד עסקים קטנים. לכל לקוח אנו מספקים את המוצר המדויק הנחוץ לו והכל תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים.

באתר תוכלו לבצע הזמנת עבודה אונליין באמצעות טופס שליחה בו תוכלו לבחור את הסניף הקרוב אליכם.
דילוג לתוכן